Sunday, November 14, 2010

*jamuan pengawas*

amirah typing,
tadi pagi ada jamuan pengawas kat sekolah . aku dengan dijah jer. (afifah pengawas perpustaan).
lepastu habis jamuan cg suruh kite bersihkan sementara cg gi mesyuarat .
masa bersihkantu kasut aku tertanggal ( masatu aku sakit kaki ,dijah kate kene gigit ngan jin ,hahahahaha) lepastu dijah ambil kasut aku and bawak lari , yg aku kaki dah lah skit giler .lepastu aku diam jer, lepastu khadijah cakap "kalo ko pandai ko tau kasut ko kat ner". yg aku x kuasa cari kasut mase kaki ngah sakit , dh lama tu aku naik angin lah . muke aku merah cam kene rasuk ( memang kelemahan aku pon) lepastu dijah dh taku die bagi la kasut aku . x tau kuase ape yg dtg aku terus mengamuk macam kingkong!!!!!!!!!!!!!!!!!(mule pergaduhan) aku rampas kasut aku aku baling kat kaki die . aku x tau ape yang aku wat . aku terus mengamuk .lepastu dijah terus lah lari kat kelas

aku pon balik lah kelas.masa dalam perjalanan aku ketawa terkekeh kekeh cam owg giler (kelemahan aku). kat kelas meja aku bersepah dgn barang helmi , aku baling jer barang kat situ . semua ter kejut tengok aku . pastu aku masam , duduk sowang sowang sampai cg masuk .pastu cg bagi tau keputusan peperiksaan aku dpt 4A 1B no 3 . khadijah no11 afifah no 7.

lepastu aku dh okey , aku dh leh senyum , aku terus minta maaf kat dijah . aku memang panas baran!!!!!!! leapastu kita kawan macam x de bende berlaku, ketawa2 ,cam biaselah.

tulah kite berkawan kadang kadang memang persalahfahaman berlaku . tapi kite biasenyer kalau gaduh pagi sebelum rehat dah baik , kalau gaduh selepas rehat sebelum balik dh baik.
alamak !!!!!!!!!! cuti dh nak dekat , aku mesti rindu kat kowang . tahun dpan dah UPSR , aku doakan kita semua berjaya ,amin

than you.

0 ulasan: